Pembuka Hati SinaraN IILahi..

Monday 26 September 2011

duhai kasih...

Duhai Kasih
aku amat merindui mu
tetapi aku amat merindui Penciptaku n Rasulku

Duhai Kasih
aku ingat berjumpamu
tetapi aku lebih ingin menemui Penciptaku n Rasulku



Duhai Kasih
aku ingin sentiasa berhubung dgn mu
Tetapi aku lebih ingin berhubung dgn penciptaku n rasulku

Duhai Kasih
aku ingin bermanja n bermesra dgnmu
tetapi apakah allah n rasulku meredoi ape yg diinginkan n dilakukan
apakah di dalam alquran 
tidak dinyatakan semuanya
cinta manusia memang menyakitkan
cinta kpd penciptanya n rasulnya 
amat mulia disisi allah dan rasul

Duhai Kasih
sesungguhnya kita manusia 
yang mudah lupe dan jahil
ingat la
bahawa kita merupakan umat akhir zaman
mati akan dtg pada bila2 masa
dgn keizinan allah..

Duhai Kasih
cinta yg diredoi yang sentiasa di lindungi olah illahi
jadi jgnlah engkau menghampiri zina
sesungguhnya amat bencilah disisi allah S.W.T jika kita menghampiri zina
jadi marilah kita same2 memohon keampunan kepadanya..
AMIN..

p/s : cinta, kasih syg pasti akn lahir dlm diri semua manusia
ia merupakan nilai murni di dalam jiwa
tetapi gunakan lah cinta kita pada jalan yg benar
bukan kerana nafsu mahupun emosi
kebahagiaan itu akn hadir 
apabila hati n diri sendiri bersih dari sebarang perkara2 yg kotor..
bertaubat yg bersungguh2 adalah merupakan salah
satu jalan penyelesaian yg terbaik..
InsyaALLAH..
Takbir3x!!!!..
MANIS nyer HEMPEDU ini..


















No comments:

Post a Comment